Komentarų politika

Komentarų politika

Altamira klientai raginami dalytis komentarais apie savo patirtį mūsų parduotuvėje. Gerbiame ir vertiname visų tipų atsiliepimus, tiek teigiamus, tiek neigiamus, tačiau pasiliekame teisę juos pašalinti, jei jie neatitinka mūsų komentarų politikos.

Kliento atsiliepimą sudaro komentaro palikimas apie jau įsigytą produktą https://e-altamira.lt. Kiekvieną atsiliepimą analizuoja ir tvirtina Altamira. 

1. Kaip veikia peržiūros:

  1. Pirkimo pabaigoje galime paprašyti pateikti atsiliepimą el. paštu arba klientas gali savanoriškai pasinaudoti produkto puslapyje esančiu mygtuku "Palikti atsiliepimą".
  2. Pateiktą apžvalgą galės analizuoti mūsų komanda.
  3. Jei ji atitiks mūsų komentarų politiką, bus paskelbta gaminio puslapyje.

Pasiliekame teisę neskelbti visų klientų atsiųstų komentarų, kurie bus analizuojami individualiai.

Kad jūsų apžvalga būtų paskelbta, būtina laikytis šių taisyklių:

  • Joje daugiausia dėmesio turi būti skiriama gaminio savybėms ir jūsų patirčiai su juo.
  • Joje neturi būti politinių, religinių, socialinių ar kultūrinių komentarų, galinčių sukelti bet kokią diskriminaciją ar ideologinę diskusiją.
  • Negalima vartoti įžeidžiančių terminų ar žodžių.
  • Neskelbkite telefono numerių ar svetainių adresų.
  • Jūsų įvertinimas turi atitikti jūsų komentarą.
  • Jokių nuorodų į konkurentus ar kitas kainas.
  • Paskelbtos nuomonės nebūtinai atspindi Altamira nuomonę.

2. Kaip renkame ir tikriname produktų apžvalgas:

- Ar mes moderuojame apžvalgas?

Taip, mes vertiname apžvalgas. Toliau nurodytais atvejais atsiliepimai nebus skelbiami:

  • Šmeižikiški, įžeidžiantys, priekabiaujantys ar klaidinantys komentarai: Visi komentarai turi būti pagarbūs mūsų autoriams. 
  • Anoniminiai komentarai: Priimame tik save identifikuojančių klientų komentarus.
  • Reklaminiai komentarai: Jei komentaras yra tik reklaminio pobūdžio, jį pašalinsime iš svetainės.

- Ar rodome visus atsiliepimus (teigiamus ir neigiamus)?

Taip, vertiname klientų laiką, kurį jie skiria atsiliepimams dalytis.

- Ar atsiliepimai pateikiami tik iš prisijungusių klientų?

Taip, anoniminės apžvalgos bus atmestos.

3. Svetainėje nerandate savo komentaro?

  • Galbūt susiduriame su techniniais sunkumais ir jūsų komentaras negalėjo būti įkeltas į parduotuvę.
  • Galbūt jo nepatvirtinome, nes jis pažeidė vieną iš mūsų taisyklių.
  • Galbūt jį ištrynėme, nes jis pažeidė privatumo politiką.
  • Pasiektas komentarų, kuriuos gali skelbti parduotuvė, skaičius.

Pasiliekame teisę pašalinti bet kokius komentarus iš svetainės pagal komentarų politiką.

Jei turite klausimų dėl komentarų politikos, praneškite mums.

aukštyn
×

VAT ID not verified in VIES!

Žiūrėti pilną svetainės versiją
Sklep internetowy Shoper.pl