

Toliau rasite atsakymus į dažniausiai užduodamus klausimus apie apsipirkimą mūsų parduotuvėje.
Spustelėkite jus dominantį klausimą:
- 1. Kaip patikrinti gaminio prieinamumą?
- 2. Kaip patikrinti užsakymo būseną?
- 3. Kiek laiko reikės laukti siuntinio?
- 4. Kokios yra pristatymo formos?
- 5. Kiek reikia mokėti už pristatymą?
- 6. Kaip sumokėti už užsakymą?
- 7. Ar galiu atsiimti užsakymą asmeniškai?
- 8. Kas yra nuolaidų kuponai?
- 9. Koks yra pageidavimų sąrašas?
- 10. Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?
- 11. Kaip pakeisti užsakymą?
- 12. Pateikiau neteisingą užsakymą. Kaip jį atšaukti?
- 13. Ar parduodamiems produktams suteikiama garantija?
- 14. Turiu problemų dėl užsakyto produkto. Kas dabar?
- 15. Ar galiu grąžinti nusipirktą gaminį?
1. Kaip patikrinti gaminio prieinamumą?
Prie kiekvieno produkto pateikiama informacija apie jo prieinamumą parduotuvėje:
- Išparduota - šiuo metu sandėlyje yra 0 prekių; Jei jus labai domina ši prekė, praneškite mums el. paštu: info@e-altamira.lt arba telefonu: +48 605 999 036 +48 724 999 949
- "In Stock" (mažai sandėlyje) - paskutiniai tam tikro produkto egzemplioriai, todėl paskubėkite pirkti!
- Turime sandėlyje (vidutinis kiekis) - turime bent keliolika egzempliorių
- Sandėlyje (didelis kiekis) - turime pakankamai produktų, kad galėtume įvykdyti kelis užsakymus
- Galima įsigyti pagal pageidavimą - galime parūpinti šį gaminį specialiai jums - susisiekite su mumis el. paštu: info@e-altamira.lt arba telefonu: +48 605 999 036 +48 724 999 949
- Numatomas pristatymas - prekę bus galima įsigyti netrukus
- Pašalinta iš pasiūlymo - produkto nebėra mūsų parduotuvės pasiūlyme
2. Kaip patikrinti užsakymo būseną?
Informaciją apie užsakymo eigą siunčiame jūsų el. pašto adresu. Be to, prisijungę prie savo paskyros, galėsite matyti visą informaciją apie esamus ir jau įvykdytus užsakymus: Statusas, turinys, suteikti adresai ir kt.
3. Kiek laiko reikės laukti siuntinio?
Iš karto po užsakymo pateikimo el. paštu gausite užsakymo patvirtinimą. Informuosime jus apie savo pažangą.
Siuntinio gavimo data = paruošimo išsiuntimui data + pristatymo laikas
Siuntimo data priklauso nuo produktų prieinamumo ir pasirinkto mokėjimo būdo. Mokėjimai banko pavedimu siunčiami ilgiausiai, nes prieš išsiųsdami laukiame, kol mokėjimas bus įskaitytas. Kitais mokėjimo būdais mokėjimai atliekami iš karto.
» Išsamus užsakymo vykdymo aprašymas
4. Kokios yra pristatymo formos?
Greičiausia ir saugiausia: kurjerių kompanija - Siuntas pristato profesionali kurjerių kompanija "Dachser Intelligent Logistics" ir "General Logistics Systems" - GLS. Pasirinkę kurjerį galite būti tikri, kad užsakymas bus pristatytas laiku ir už prieinamą kainą. Taip pat gausite nuorodą į puslapį savo el. pašto adresu, kuriame galėsite nuolat tikrinti, kur yra jūsų siunta.
Atsižvelgdami į užsakytų produktų kiekį ir svorį, pasirinktą mokėjimo būdą ir savo pageidavimus, galite pasirinkti jūsų poreikius atitinkantį pristatymo būdą.
» Išsamus pristatymo formų aprašymas
5. Kiek reikia mokėti už pristatymą?
Pristatymo išlaidos skiriasi priklausomai nuo pasirinkto mokėjimo būdo ir pristatymo būdo. Metodų ir kainų lentelę rasite puslapyje "Pristatymo kainos". Toliau pateikiama nuoroda.
» Detalus pristatymo kainoraštis
6. Kaip sumokėti už užsakymą?
Atsižvelgdami į užsakymo vertę, pasirinktą pristatymo būdą ir savo pageidavimus, galite pasirinkti vieną iš šių mokėjimo būdų:
- Banko pervedimas,
- Elektroninis mokėjimas (internetinis banko pavedimas).
» Išsamų mokėjimo būdų aprašymą.
7. Ar galiu atsiimti užsakymą asmeniškai?
Negalite atsiimti užsakymo iš savo asmeninės atsiėmimo vietos. Ši parinktis šiuo metu nepasiekiama. Jei norite gauti daugiau informacijos šia tema, susisiekite su mumis vienu iš mūsų telefono numerių arba el. paštu.
8. Kas yra nuolaidų kuponai?
Daugelyje akcijų savo klientams siūlome nuolaidų kuponus. Jie yra kodai, kuriuos reikia įvesti į atitinkamai pažymėtą pirkinių krepšelio laukelį. Taip perskaičiuojama mokėtina suma, atsižvelgiant į nuolaidą.
Nepamirškite, kad dauguma nuolaidų kodų turi galiojimo terminą. Pasibaigus galiojimo laikui, nuolaidos kodas nebėra aktyvus - dėl jo konkreti nuolaida nesuteikiama.
9. Koks yra pageidavimų sąrašas?
Pageidavimų sąrašas - tai vieta, į kurią galite įtraukti svarstomus produktus. Tik prisijungę naudotojai turėti prieigą prie šios funkcijos.
Jei dvejojate, ar pirkti tam tikrą gaminį, ir turite paskyrą mūsų parduotuvėje, prisijunkite ir įtraukite gaminį į pageidavimų sąrašą. Jūsų pageidavimų sąraše esantys produktai bus išsaugoti. Kitą kartą prisijungę prie parduotuvės rasite visus pageidavimų sąraše išsaugotus produktus. Galite bet kada prie jų grįžti, įtraukti į pirkinių krepšelį arba pašalinti iš pageidavimų sąrašo.
10. Ar galiu gauti PVM sąskaitą faktūrą?
Taip, už mūsų parduotuvėje įsigytus produktus galite gauti sąskaitą faktūrą su nurodytu PVM. Norėdami tai padaryti, užsakymo formoje pasirinkite parinktį "Įmonė" ir įveskite sąskaitos faktūros duomenis. Informacija apie pageidavimą gauti PVM sąskaitą faktūrą turėtų būti pateikta pastabose (skiltyje "Papildoma informacija"). Jei pristatymo adresas skiriasi nuo sąskaitos faktūros duomenų, formoje aktyvinkite parinktį "Kitas pristatymo adresas" ir įveskite adresą, kuriuo turi būti siunčiamas užsakymas.
PVM sąskaitos faktūros išrašymo data yra jūsų užsakymo išsiuntimo data. Ši data negali būti pakeista.
11. Kaip pakeisti užsakymą?
Užsakymus galite keisti tik tol, kol jų turinys nėra užbaigtas. Pakeitimų nebegalima atlikti tuo metu, kai užsakymas siunčiamas nurodytu adresu. Dėl bet kokių užsakymo pakeitimų (adreso pakeitimo, produkto įtraukimo į užsakymą, mokėjimo ar pristatymo būdo pakeitimo) kuo greičiau susisiekite su mumis - geriausia telefonu: +48 605 999 036 +48 724 999 949.
12. Pateikiau neteisingą užsakymą. Kaip jį atšaukti?
Pakeisti užsakymą galite tik tol, kol jis dar neišsiųstas. Išsiuntimo nurodytu adresu metu pakeitimas nebeįmanomas.
Dėl bet kokių užsakymo pakeitimų (adreso pasikeitimo, produkto įtraukimo į užsakymą, mokėjimo ar pristatymo būdo pakeitimo) kuo greičiau susisiekite su mumis - geriausia telefonu: +48 605 999 036 +48 724 999 949.
13. Ar parduodamiems produktams suteikiama garantija?
Taip, mūsų parduotuvėje siūlomiems gaminiams suteikiama 1 metų gamintojo garantija, galiojanti Lenkijoje. Informaciją apie garantijos laikotarpį rasite gaminio aprašyme ir gamintojo interneto svetainėse. Svarbu išsaugoti pirkimo įrodymą (čekį arba sąskaitą faktūrą) ir originalią pakuotę iki garantinio laikotarpio pabaigos. Tai yra pagrindas pateikti ieškinį.
» Garantijos ir aptarnavimo sąlygos
14. Turiu problemų dėl užsakyto produkto. Kas dabar?
Prieš priimdami siuntą visada patikrinkite, ar ji nėra pažeista. Jei ant pakuotės matomi išoriškai matomi pažeidimai, patariame atsisakyti priimti siuntą ir paskambinti mums telefonu. +48 605 999 036 +48 724 999 949 susisiekti su.
Jei norite pateikti pretenziją, įsitikinkite, kad žinote, ar gaminį reklamuoja mūsų parduotuvė, ar gamintojas. Informaciją šiuo klausimu rasite garantijos kortelėje, taip pat gaminio aprašyme mūsų svetainėje arba gamintojo svetainėje.
» Išsami skundų nagrinėjimo tvarka
15. Ar galiu grąžinti nusipirktą gaminį?
Taip, pagal 2000 m. kovo 2 d. įstatymą internetinėje parduotuvėje įsigytas prekes galite grąžinti per 10 dienų nuo užsakymo gavimo dienos nenurodydami jokios priežasties. Tačiau prekės turi būti be jokių naudojimo požymių, nepažeistos ir originalioje pakuotėje su visu turiniu.